EUROJACKPOT RESULTAT SVERIGE – DRAGNING OCH VINST

Här på Lottoresultat hittar du alltid det senaste lottoresultatet för ditt lottospel! Att spela Mega Millions ter sig tämligen enkelt, det är som vilket lottospel som helst men du väljer 5 nummer mellan och sedan ett tilläggsnummer mellan All 6 rätt behövs för att lösa ut jackpoten som alltid är på minst SEK miljoner kr. Vill du spela på Mega Millions så är det absolut enklaste för oss i Sverige att spela hos det TheLotter som innehar en Svensk spellicens.

Information om Eurojackpot

När är dragningen av EuroJackpot? Svenska Game lotto resultat Jackpotten i lotteriet är alltså progressiv och om ingen vinner den så växer den. Av dom insatser som görs på Svenska Game Lotto går 45 procent tillbaka mot spelarna i form av vinster. Detta ökar såklart spänningen då det ej dröjer så lång tid före hane har chans att vinna nästa maxvinst. En dyrare paket ger dej större vinstmöjligheter. Det köper om Mega Millions samt Powerball. Den högsta vinsten såsom har betalats ut på EuroMillions är miljoner euro.

Rätta Eurojackpot raden 26/3

Odla här spelar du Eurojackpot Du kan välja att spela på en individuell dragning eller satsa på en länga som gäller i 5 eller 10 veckor. Varje rad kostar 25 kronor i veckan. Du kan även fånga del av olika erbjudanden som skänker dig extra bra priser på en visst antal rader. Om du vill välja egna rader För att agera på enklast möjliga sätt går ni in på Svenska Spels hemsida samt klickar på den förvalda Eurojackpotraden, numren kan slumpas fram men du kan också välja dina egna nummer försåvitt du föredrar det. Du skapar odla många rader du vill på detta sätt innan du lägger ditt game genom att betala för det. Välj även hur många veckor dina rader ska gälla.

How to win the Lottery and Keno