Esport: de mest populära videospelen 2020

Sök i databasen för ett ämne med tekniska nyheter, handledning eller artikel. Videospelen som står i centrum när teknologin utvecklas, och ibland viker vissa för andra. Lyckligtvis är e-sport en online-verksamhet, och tävlingen kunde fortsätta nästan normalt. Tillbaka i detalj om de tio spelen som för närvarande finns i esport och tävlingarna som omger dem. League of Legends LoL Den berömda MOBA of Riot Games multiplayer online battle arena är säkert den mest följda spelnivån esport, men också ett av de mest spelade multiplayer-spelen, och har varit i tio år nu. Släppt sätter det fritt att spela strategispelet två lag med 5 spelare mot varandra i Summoner's Rift.

Evil Genius 2: World Domination

Razputin Aquato är tillbaka för Psychonauts 2. Den här gången fastnar Razputin tillsammans Psychonauts och det finns gott försåvitt akrobatik att se fram emot. Tillsammans andra ord, en Psychonaut. Raz ansluter sig till Psychonauts vid en riskabel tid: en mullvad har infiltrerat organisationen och planerar att återuppväcka historiens mest grymt kraftfulla psykiska skurkar. Raz, utan att veta vem man ska förtroende på, måste dyka in i psykonauternas och hans egen familjs historia förut att bekämpa demonerna i deras gemensamma förflutna. Detta är ett fristående game som kommer att ske inom ett snar framtid. En muterad främmande snyltare infekterar människor och hotar mänskligheten.

1. Friday the 13th

Den historiska skådeplatsen är mycket bra Briljant enspelarläge Spännande stridsläge Saknar stealthelement Inom Battlefield 1 till Playstation 4 tar svenska DICE spelarna med bakåt inom tiden till det första världskriget samt på så sätt lyckas de likaså åter ge liv till en döende spelserie. Den historiska skådeplatsen i Battlefield 1 gör att spelet skiljer sig från andra moderna militär-skjutspel som finns på marknaden. Det erbjuder helt nya vapen, fordon och en nivådesign såsom känns fräsch och som verkligen förmå porträttera den kaos och brutalitet såsom krig innebär. Spelet erbjuder en energisk och underhållande enspelarkampanj som verkligen är något andra FPS-spel kommer vilja fånga efter.

Bästa PS4-spel FAQ: Några snabba frågor

Vad gör det intressant? Remedy fantastiska narrativ och lysande fysik-spel Utgivare : Games Se det på Steam Vi inneha alltid varit stora fans av spelen från Remedy Entertainment and Control fortsätter trenden med fullständiga klassiker från den studion. Detta är ett lysande sci-fi-actionspel med en stark kvinnlig ledning, briljant spel, utmärkt berättelse och massor bruten riktigt vilda tider. Konstiga sci-fi-händelser, destruktiva miljöer och telekinetiska krafter gör spel spännande men för oss är det atmosfären som det visuella, historien samt ljudet skapar.