Spelbolag med svensk licens

Det innebär färre aktörer, men en starkare ställning för svenska spelare. Hos oss kan du följa vilka spelbolag som blir licensierade för betting. Nedan följer också några vanliga frågor om den svenska spelregleringen. När infördes licenssystemet för spel i Sverige? Vilka spelbolag har fått licens i Sverige? Just nu har spelbolagen i listan nedanför fått svensk licens och du kan skapa ett konto hos samtliga utan att vara orolig. Om du har frågor, hör av dig till oss. Se hela listan på bettingsidor med svensk licens Hur mycket kommer spelbolagen att betala i skatt? Hur länge gäller en svensk licens?

Välj rätt betting bonus

Riskfria spel Jämför spelbolag och välj dem som bäst kompletterar varandra Att evig lägga dina spel till så duktig odds som möjligt är i motto nästan omöjligt utan konto hos flertal bolag. Vissa oddssidor erbjuder kanonodds inom hockey men fotbollsoddsen är lite sämre, och nästa dag är det ej ovanligt att samma sida kör kraftigt förhöjda odds på en marknad dom annars varit svaga på. Särskilt bred stora evenemang som världsmästerskap och intressanta cupmöten kan det skilja stort emellan de olika sajternas odds när dom försöker överträffa varandra i kampen försåvitt oss spelare. Det är alltid duktig att jämföra odds innan du lägger ett spel. Med konto hos flertal bolag ökar du också antalet tillgängliga kampanjer, oddsbonusar och tävlingar vilket ni strategiskt kan utnyttja för att behålla pengar i det långa loppet. Det finns såklart en kostnad för att inte vara en spelsida trogen. Fortskridande i lojalitetssystem kan bli lidande, bonusars omsättningskrav lite svårare att möta samt det blir såklart en del användaruppgifter att hålla reda på.

Studio Oddset v11 - SHL \u0026 Hockeyallsvenskan

Bästa bettingsidorna med välkomstbonusar

Hurdan pengarna fördelas och hur mycket var förening får bestäms av dig samt alla andra som spelar hos oss. Välj vilken eller vilka föreningar ni vill stötta så bidrar du automatiskt varje gång du spelar i affär och online. Spel ska vara mot glädje för alla Vi vill att du ska känna dig trygg när du spelar hos oss. Därför berättar vi om de risker som finns med spel. Det innebär också att vi väljer bort aggressiv marknadsföring.