Beställ skraplotter och få 300 kr insatta på ditt vinstkonto första månaden.

I de fall en tvist prövas av Allmänna Reklamationsnämnden där Miljonlotteriet är part, åtar sig Miljonlotteriet att följa Allmänna Reklamationsnämndens rekommendation. Svensk lag är tillämplig på dessa villkor. Eventuella ändringar träder i kraft trettio 30 dagar efter det att de ändrade villkoren blivit publicerade enligt ovan. Om ändringen inte är obetydlig kommer du även att informeras om ändringarna innan de börjar gälla. Vid varje fördelningsdragning av större vinster gör Miljonlotteriet ett reportage om vinnaren som publiceras i Miljonlotteriets sociala mediekanaler, vilket betyder att vinnarens namn och bild blir offentligt. På samma sätt kan vinnarens namn och bild användas av Miljonlotteriet i andra marknadsföringskanaler, till exempel i tryckt material, postutskick, hemsida, mail eller annan i framtiden existerande marknadsföringskanal. Genom att acceptera dessa allmänna villkor samtycker du som prenumerant till att ditt namn och bild används så som beskrivits i denna text utan att det utgår någon särskild ersättning.

Våra villkor

Förutsättning Att öppna spelkonto för onlinespel När du öppnar ett spelkonto får ni möjlighet att spela onlinespel på miljonlotteriet. För att öppna spelkonto måste ni vara över 18 år, folkbokförd inom Sverige och inte stå under administratör eller vara försatt i konkurs. Bred registrering används skyddad SSL- förbindelse, odla att dina uppgifter hålls hemliga mirakel hela transaktionen. Det är förbjudet att registrera sig med uppgifter som tillhör någon annan. Du måste därför logga in med BankID.

Vinster du kan ta på

Syftet vid bildandet var, och är ständigt, att skapa ännu bättre förutsättningar förut IOGT-NTO att förverkliga drömmen om ett värld där alkohol och andra knark inte hindrar människor att leva en fritt och rikt liv. Läs mer på Miljonlotteriets hemsida om att bliva prenumerant. Miljonlotteriet tillhör pionjärerna med försäljning av lotter via prenumeration. Sedan starten har de fantastiska vinsterna varit särskiljande för lotteriet. Samtidigt är Miljonlotteriet en innovativt företag där framtagning och evolution av nya produkter som tilltalar marknaden ständigt är i fokus. I dag består produktportföljen utöver prenumerationslotterna även bruten bingo, skraplotter och andra spel, odla kallade probability-spel, som skrapas och spelas online på miljonlotteriet. Sedan ett tandem år är ändamålet fokus i Miljonlotteriets kommunikationsstrategi.

Vinn din dröm och förverkliga någon annans

Probabilityspel[ redigera redigera wikitext ] Miljonlotteriet inneha genom åren haft en rad annorlunda typer av onlinebaserade så kallade probabilityspel där sannolikheten styr. I dag finns ett spel i utbudet. I spel Skattjakten ska kunden hitta gömda skatter på spelplanen. Ju ädlare skatter hane hittar, desto högre blir vinsten. Gällande spelplanen finns 35 rutor och hane får välja sju av dessa. Spel består av sannolikhetsberäknade vinstplaner där annorlunda kombinationer av variabler ger olika vinster och där den genomsnittliga vinstandelen är 50 procent.