Risk regler

Leken spelas bäst med sex till åtta deltagare eller fler. Regler för Uppdragsleken Skriv lappar med lika många uppdrag som det finns gäster, varje gäst ska ha ett uppdrag. Gästerna får inte veta om varandras uppdrag. Exempel på uppdrag kan vara: torka din bordsgranne om munnen då och då ta mat från din bordsgrannes tallrik då och då avbryt och berätta om din semester ofta rapa högt och ljudligt avbryt och berätta om din semester ofta säg att det här var det värsta du ätit skåla för sommaren ofta kommentera en och samma tavla då och då sträck dig över bordet efter mat så att det stör Ytterligare exempel Dra minst två roliga historier helst vid olika tillfällen och skratta själv underligt högt efter poängen. När de tycker om den fnissar du bara.

🎉 Customer Favorites

Dessa måste omedelbart placeras på de områden korten angett. En spelare måste byta in sina kort endast om han har fem eller flera kort. Föredöme — En spelare har 3 kavalleri- och ett infanterikort. I hopp försåvitt att få ett artillerikort, och därmed ett komplett set värt 10 arméer, väljer han att inte byta in sitt kavalleriset.

Inläggsnavigering

Uppdragskorten måste hållas hemliga tills spel är slut. En kommentar Spel pågår tills någon spelare nått minst 60 mening. Ett tandem strumpor eller ett tandem skor räknas som 1 plagg. Game går sedan ut på spelarna skall dra bort duken utan att tillbehören trillar ner av bordet. Sedan flyttar hon den gula kanonen från platsen förut ej involverad mittemellan sig ensam och blå till platsen absolut före sig själv, vilket visar att den hären nu är hennes allierade.

🎁 Game Subtype

Tillsammans ensamrätt. Som aktad general med förpliktelse för enorma arméer är ditt förordnande enkelt att ta över världen! Dumpa tärningarna och kämpa med infanteri, kavalleri och artilleri, och byt in RISK-kort för att få mer förstärkningar. Tro dig på din taktik när ni leder dina trupper mot segern igenom att först ta kontrollen över territorier och därefter över hela kontinenter inom slaget om att styra över världen. Bara en styrka kan vinna odla planera noggrant, annars kan det såsom ser ut som en självklar triumf vändas mot ett förintande nederlag!