Riskfria spel

Men du kan inte ta ut bonuspengarna när du registrerat dig och gjort en insättning, för då hade ju spelbolaget inte haft råd att ge ut dessa typer av bonusar. För att kunna göra ett uttag behöver du först omsätta bonussumman 8 gånger, du behöver alltså placera spel, alltså satsa, för sammanlagt 4. Om du hade gjort detta utan att använda dig av bonustrading så hade du löpt en stor risk att förlora alla dina pengar. Men hur kan jag omsätta mina pengar hos ett spelbolag utan att förlora? Låt oss presentera Betfair! Spelbörsen För att förstå bonustrading och för att kunna omvandla vår bonus till vinst behöver vi först bekanta oss med Betfair Exchange, eller Betfair Spelbörs som den också kallas. Betfair skiljer sig nämligen lite från ett vanligt spelbolag eftersom du på spelbörsen kan spela på att en utgång av en match inte inträffar, du kan helt enkelt spela mot att ett lag ska vinna eller att det blir ett särskilt resultat. På Betfair Spelbörs är det dessutom inte spelbolaget som sätter oddsen, utan det är spelare som placerar ut insatser på olika odds och som sedan matchas mot varandra.

Topplista - Bäst bonusar 2021

Minsta insättning: kr. Omsättning: 0x Bonus. Belöning aktiv: 60 dagar. Istället för att du spelar mot ett spelbolag odla spelar du mot andra spelare. Det finns två alternativ att välja emellan på spelbörsen. Spela: Du spelar såsom du brukar göra hos ett normalt spelbolag, fast den stora skillnaden är att du spelar mot andra personers odds.

Guide till Bonustrading – Tjäna 20 000 kr utan risk

Efterträdande steg är att omsätta alla bonusarna. Det är det här guiden kommer att handla om, hur du omsätter bonusarna och går med vinst. Det enklaste sättet är att börja tillsammans att registrera sig hos två spelbolag som erbjuder betting, efter det utför du en insättning så att ni kan ta del av deras bettingbonus. När du har bonusarna på kontot är det dags att börja betta. Beroende på vilken marknad och idrott du väljer kommer den att hava olika utfall. I exemplet tar vi med Bet och Coolbet. Vi tar ett exempel på en match emellan Roger Federer och Rafael Nadal. Bet erbjuder oddset 2,00 i vinst gällande Roger Federer och Coolbet erbjuder 2,00 i vinst på Rafael Nadal. Ni lägger ett bet på vardera lirare hos båda spelbolagen och har därmed säkrat vinsten oavsett om du förlorar på det ena spelbolaget.

Hur funkar bonustrading?

Påhälsning stodlinjen. Svensk spellicens Grym bonus tillsammans schyssta villkor. Exempel bonus: Sätt in kr — Spela för kr.